.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان واکسیناسیون همه کشور در یک هفته
مسئول مرکز هم اندیشی راهبردی بسیج کشور گفت: بسیج این آمادگی را دارد که در یک هفته همه مردم را بر علیه کرونا واکسینه کند.

به گزارش شمال نیوز،  سردار علی نصر مسئول مرکز هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج در اجلاسیه عمومی و سراسری مجمع بسیجیان مازندران با بیان اینکه بسیج میدان دار تحول آفرینی در جامعه است، گفت: اگر منابع برای واکسینه کردن مردم تامین شود، بسیج می‌تواند در یک هفته واکسیناسیون همه مردم را به اتمام برساند.

او افزود: برخی استان‌ها نیز اعلام کردند در صورت تامین واکسن، می‌توانند واکسیناسیون مردم استان خود را در ۲۴ ساعت انجام دهند.

سردار نصر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص میدان دادن به جوانان برای تحول آفرینی، قشر جوان را باید محور این حرکت عمومی قرار داد.

مسئول مرکز هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج با بیان اینکه نخبگان بسیجی با توجه به ظرفیت‌های هر استان سند راهبردی پیشرفت کشور را تدوین می‌کنند، گفت: متاسفانه سرمایه اجتماعی و امید مردم در سال‌های اخیر به دلایل سوء مدیریت‌ها مخدوش شده است و تقویت افکار عمومی باید در دستور کار مدیران جدید باشد.

او بسیج را حلقه وصل برای پای کار آوردن ظرفیت‌ها وحل مشکلات مردم دانست و ادامه داد: با سازو کار‌های اداری نمیتوان بیانه گام دوم را اجرایی کرد و ضرورت دارد با ظرفیت عظیم بسیج، به سمت اجرایی کردن این بیانیه حرکت کرد.

سردار نصر گفت: نیرو‌های بسیجی در طرح شهید سلیمانی با تمام ظرفیت‌ها پای کار آمدند و حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران نیز با بیان اینکه سند توسعه و پیشرفت استان آماده است، گفت: همه برای عملیاتی شدن این سند باید تلاش کنند.

او ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و با همکاری دولت سیزدهم گام‌های موثری برای توسعه استان برداشته شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.